ТТА Ижтимоий фанлар кафедраси доценти
Ниёзова Нилуфар Шомуратовна
Таълим:
1994 – 2000 йй. Ўзбекистон Миллий Университети тарих факультети
2011 й. – Тошкент шаҳрида номзодлик диссертация ҳимояси (фалсафа фанлари номзоди дипломи)
Иш фаолияти:
1992 й. – Навоий вилояти Лангар МСЧда ходим
1992 – 1993 йй. – Тошкент шаҳар касб ҳунар билим юрти талабаси
1994 –2000 йй. – Ўзбекистон Миллий Университети талабаси.
1999 – 2000 йй. – Тошкент геология қидирув техникуми ўқитувчиси
2000 –2004 йй. – Тошкент давлат иккинчи тиббиёт институти «Ўзбекистон тарихи ва иқтисодиёт назарияси» кафедраси ўқитувчиси
2005 – 2015 йй. – Тошкент тиббиёт академияси «Ижтимоий фанлар» кафедраси катта ўқитувчиси
2016 й. – ҳ.в. Тошкент Тиббиёт Академияси “Ижтимоий фанлар” кафедраси доценти
Илмий фаолияти:
2011 й. –«Гигиеник маданиятнинг шаклланиш ва ривожланиш хусусиятлари» номзодлик диссертацияси ҳимояси Тошкент
Асосий амалиёт йўналиши:
Соғлом турмуш тарзини шакллантиришда гигиеник маданиятнинг роли
Асосий илмий йўналиши:
Соғлом турмуш тарзини шакллантиришда гигиеник маданиятнинг роли
Мукофотлари:
2013 й. Соғлиқни сақлаш вазирлиги касаба уюшмасининг фахрий ёрлиғи
2015 й. “Олий таълим муассасасининг энг яхши педагог тадқиқотчи” номинацияси 2-ўрин фахрий ёрлиғи
Нашр қилинган илмий ишлари охирги 5 йил мобайнида:
Мақолалар ва тезислар:
- Ибн Сино таълимотида обод турмуш тамойиллари. Ибн Сино таълимоти фан тараққиётида. VII халқаро Ибн Сино ўқишлари. 18-19-бетлар. Бухоро. 2013
2. Ёшларнинг жисмоний ва маънавий тарбиясида гигиеник маданиятнинг ўрни. Фалсафа ва фанлар методологияси муаммолари. О.Файзуллаев VI-илмий-назарий ўқишлари материаллари.108-110-бетлар. Тошкент.2013
3. Ўзбекистонда гигиеник маданиятни ўрганиш манбалари. Тарихий манбашунослик муаммолари. Илмий амалий анжуман материаллари. ЎзМУ. 57-59-бетлар.Тошкент.2013
4. Соғлиқни сақлаш тизимидаги ислоҳотларнинг ёшлар сиёсий онгини юксалтиришдаги аҳамияти. Ахборот асрида ёшлар дунёқараши: назария ва амалиёт мавзуидаги илмий-амалий анжуман материаллари тўплами. 133-134-бетлар. Тошкент. 2013
5. Иқтисодий ишлаб чиқаришда гигиеник маданиятнинг ўзига хос хусусиятлари. Toshkent tibbiyot akademiyasi Axborotnomasi. 2-сон. 96-97-бетлар. Тошкент. 2013.
6. Демократик тараққиёт ва инсон саломатлиги. Toshkent tibbiyot akademiyasi Axborotnomasi. 4-сон.99-101-бетлар. Тошкент. 2013.
7. “To’rtinchi hokimiyat” mas’uliyati. Tafakkur журнали. 1-сон. 114-115-бетлар. Тошкент. 2014.
8. Гигиеник маданиятни шакллантиришнинг экологик асослари. “Инсон-жамият-табиат” системасида мувозанат ва ривож муаммолари мавзусидаги илмий-назарий семинар материаллари. 142-144-бетлар. Тошкент.2014
9. Соғлом турмуш тарзининг маънавий асослари. ЎзМУ хабарлари. 160-162-бетлар.1/2 сон.Тошкент. 2014
10. Тиббиёт олий ўқув юртларида гигиеник маданият ҳақида таълим беришнинг ўзига хос хусусиятлари. Toshkent tibbiyot akademiyasi Axborotnomasi. 4-сон. 146-бет. Тошкент. 2014.
11. Umrzoqlik siri. Tafakkur журнали. 1-сон. 117-118-бетлар. Тошкент. 2015.
12. Соғлом турмуш тарзини ўқитишнинг педагогик хусусиятлари. Toshkent tibbiyot akademiyasi Axborotnomasi.146-147-бетлар.1-сон. Тошкент.2015.
13. Саломатликни сақлашда рационал овқатланишнинг ўрни. Toshkent tibbiyot akademiyasi Axborotnomasi.158-159-бетлар.4-сон. Тошкент.2015
14. Рационал овқатланишда маънавий қадриятларнинг ўрни. Соғлом овқатланиш ва унинг биологик, тиббий, экологик муаммолари.Республика илмий-назарий конференцияси. 2016 йил 29-30 апрель. Қарши, 2016, 125-128 бетлар
15. Соғлом овқатланиш – баркамол авлод тарбиясининг муҳим омили. Ёшлар ўртасида соғлом турмуш тарзини шакллантиришнинг тиббий ва маънавий омиллари. Республика илмий-амалий конференцияси. 2016 йил 20 сентябрь. Хоразм, 2016 йил 20-сентябрь
16. Здоровый образ жизни и гигиеническая культура. The Way of science.International scientific journal. Путь науки №5 Австралия-Волгоград:2016. Стр 50-53
17. Саломатликнинг қонуний-ҳуқуқий асослари. Ижтимоий фикр.Инсон ҳуқуқлари.3-сон. Тошкент, 2016
18. Законно-правовое основы здоровья челавека. Интернаука журнали №14.Москва, 2017
19. Ибн Сино илмий меросини ўрганишнинг методологик асослари. Ибн Синонинг илмий-маданий меросининг аҳамияти ва уни фан тараққиётидаги ўрни мавзусидаги IX Ибн Сино ўқишлари-халқаро илмий-амалий анжумани. Бухоро: 2017. Б.246-247
Услубий қўлланмалар ва ўқув-услубий қўлланмалар:
- Ўзбекистон тарихи фанидан “Марказий Осиё халқларининг IX-XII асрлар даври маданияти” мавзусида ўқув-услубий қўлланма. Тошкент, 2013. (Ўзбек, рус, инглиз тилларида).
- O’zbekistonda demokratik jamiyat qurish nazariyasi va amaliyoti. Amaliy mashg’ulotlar uchun o’quv-uslubiy qo’llanma.Toshkent:2014
- Theory and practice of Democratic society formation. Methodic manual on the base of new pedagogical technology teaching in practical lessons. Tashkent:2014
- Ўзбекистонда демократик жамият қуриш назарияси ва амалиёти. Бакалавриат босқичи талабалари учун ўқув қўлланма. Тошкент:2015.
- O’zbekiston tarixi. Elektron multimediali darslik. Ўзбекистон Республикаси Интеллектуал мулк агентлиги. Гувоҳнома №DGU 03476 Тошкент:2016.
- Ўзбекистон тарихи. Инновацияларга асосланган ўқув-услубий қўлланма(ўзбек ва инглиз тилларида). Тошкент:2016.
- Соғлом турмуш тарзини шакллантиришда гигиеник маданиятнинг ўрни. Маданиятшунослик фанидан тиббиёт олий ўқув юрти талабалари учун ўқув-услубий қўлланма (ўзбек ва инглиз тилларида).Тошкент: 2016.