ТТА Ижтимоий фанлар кафедраси доценти

Ниёзова Нилуфар Шомуратовна

Таълим:

1994 – 2000 йй. Ўзбекистон Миллий Университети тарих факультети

2011 й. – Тошкент шаҳрида номзодлик диссертация ҳимояси (фалсафа фанлари номзоди дипломи)

Иш фаолияти:

1992 й. – Навоий вилояти Лангар МСЧда ходим

1992 – 1993 йй. – Тошкент шаҳар касб ҳунар билим юрти талабаси

1994 –2000 йй. –  Ўзбекистон Миллий Университети талабаси.

1999 –  2000 йй. – Тошкент геология қидирув техникуми ўқитувчиси

2000 –2004 йй. – Тошкент давлат иккинчи тиббиёт институти «Ўзбекистон тарихи ва иқтисодиёт назарияси» кафедраси ўқитувчиси

2005 – 2015 йй. – Тошкент тиббиёт академияси  «Ижтимоий фанлар» кафедраси  катта ўқитувчиси

2016 й. – ҳ.в. Тошкент Тиббиёт Академияси “Ижтимоий фанлар” кафедраси доценти

Илмий фаолияти:

2011 й. «Гигиеник маданиятнинг шаклланиш ва ривожланиш хусусиятлари»  номзодлик диссертацияси ҳимояси  Тошкент

Асосий амалиёт йўналиши:

Соғлом турмуш тарзини шакллантиришда гигиеник маданиятнинг роли

Асосий илмий йўналиши:

Соғлом турмуш тарзини шакллантиришда гигиеник маданиятнинг роли

Мукофотлари:

2013 й. Соғлиқни сақлаш вазирлиги касаба уюшмасининг фахрий ёрлиғи

2015 й. “Олий таълим муассасасининг энг яхши педагог тадқиқотчи” номинацияси 2-ўрин фахрий ёрлиғи

Нашр қилинган илмий ишлари охирги 5 йил мобайнида:

Мақолалар ва тезислар:

  1. Ибн Сино таълимотида обод турмуш тамойиллари. Ибн Сино таълимоти фан тараққиётида. VII халқаро  Ибн Сино ўқишлари. 18-19-бетлар. Бухоро. 2013

2. Ёшларнинг жисмоний ва маънавий тарбиясида гигиеник маданиятнинг ўрни. Фалсафа ва фанлар методологияси муаммолари. О.Файзуллаев VI-илмий-назарий ўқишлари материаллари.108-110-бетлар. Тошкент.2013

3. Ўзбекистонда гигиеник маданиятни ўрганиш манбалари. Тарихий манбашунослик муаммолари. Илмий амалий анжуман материаллари. ЎзМУ. 57-59-бетлар.Тошкент.2013

4. Соғлиқни сақлаш тизимидаги ислоҳотларнинг ёшлар сиёсий онгини юксалтиришдаги аҳамияти. Ахборот асрида ёшлар дунёқараши: назария ва амалиёт мавзуидаги илмий-амалий анжуман материаллари тўплами. 133-134-бетлар. Тошкент. 2013

5. Иқтисодий ишлаб чиқаришда гигиеник маданиятнинг ўзига хос хусусиятлари. Toshkent tibbiyot akademiyasi Axborotnomasi. 2-сон. 96-97-бетлар. Тошкент. 2013.

6. Демократик тараққиёт ва инсон саломатлиги. Toshkent tibbiyot akademiyasi Axborotnomasi. 4-сон.99-101-бетлар. Тошкент. 2013.

7. “To’rtinchi hokimiyat” mas’uliyati. Tafakkur журнали. 1-сон. 114-115-бетлар. Тошкент. 2014.

8. Гигиеник маданиятни шакллантиришнинг экологик асослари. “Инсон-жамият-табиат” системасида мувозанат ва ривож муаммолари мавзусидаги илмий-назарий семинар материаллари. 142-144-бетлар. Тошкент.2014

9. Соғлом турмуш тарзининг маънавий асослари. ЎзМУ хабарлари. 160-162-бетлар.1/2 сон.Тошкент. 2014

10. Тиббиёт олий ўқув юртларида гигиеник маданият ҳақида таълим беришнинг ўзига хос хусусиятлари. Toshkent tibbiyot akademiyasi Axborotnomasi. 4-сон. 146-бет. Тошкент. 2014.

11. Umrzoqlik siri. Tafakkur журнали. 1-сон. 117-118-бетлар. Тошкент. 2015.

12. Соғлом турмуш тарзини ўқитишнинг педагогик хусусиятлари. Toshkent tibbiyot akademiyasi Axborotnomasi.146-147-бетлар.1-сон. Тошкент.2015.

13. Саломатликни сақлашда рационал овқатланишнинг ўрни. Toshkent tibbiyot akademiyasi Axborotnomasi.158-159-бетлар.4-сон. Тошкент.2015

14. Рационал овқатланишда маънавий қадриятларнинг ўрни. Соғлом овқатланиш ва унинг биологик, тиббий, экологик муаммолари.Республика илмий-назарий конференцияси. 2016 йил 29-30 апрель. Қарши, 2016, 125-128 бетлар

15. Соғлом овқатланиш – баркамол авлод тарбиясининг муҳим омили. Ёшлар ўртасида соғлом турмуш тарзини шакллантиришнинг тиббий ва маънавий омиллари. Республика илмий-амалий конференцияси. 2016 йил 20 сентябрь. Хоразм, 2016 йил 20-сентябрь

16. Здоровый образ жизни и гигиеническая культура. The Way of science.International  scientific journal. Путь науки №5  Австралия-Волгоград:2016. Стр 50-53

17. Саломатликнинг қонуний-ҳуқуқий асослари. Ижтимоий фикр.Инсон ҳуқуқлари.3-сон. Тошкент, 2016

18. Законно-правовое основы здоровья челавека. Интернаука журнали №14.Москва, 2017

19. Ибн Сино илмий меросини ўрганишнинг методологик асослари. Ибн Синонинг илмий-маданий меросининг аҳамияти ва уни фан тараққиётидаги ўрни мавзусидаги IX Ибн Сино ўқишлари-халқаро илмий-амалий анжумани. Бухоро: 2017. Б.246-247

 Услубий қўлланмалар ва ўқув-услубий қўлланмалар:

  1. Ўзбекистон тарихи фанидан “Марказий Осиё халқларининг IX-XII асрлар даври маданияти” мавзусида ўқув-услубий қўлланма. Тошкент, 2013. (Ўзбек, рус, инглиз тилларида).
  2. O’zbekistonda demokratik jamiyat qurish nazariyasi va amaliyoti. Amaliy mashg’ulotlar  uchun o’quv-uslubiy qo’llanma.Toshkent:2014
  3. Theory and practice of Democratic society formation. Methodic manual on the base of new pedagogical technology teaching in practical lessons. Tashkent:2014
  4. Ўзбекистонда демократик жамият қуриш назарияси ва амалиёти. Бакалавриат босқичи талабалари учун ўқув қўлланма. Тошкент:2015.
  5. O’zbekiston tarixi. Elektron multimediali darslik. Ўзбекистон Республикаси Интеллектуал мулк агентлиги. Гувоҳнома №DGU 03476  Тошкент:2016.
  6. Ўзбекистон тарихи. Инновацияларга асосланган ўқув-услубий қўлланма(ўзбек ва инглиз тилларида). Тошкент:2016.
  7. Соғлом турмуш тарзини шакллантиришда гигиеник маданиятнинг ўрни. Маданиятшунослик фанидан тиббиёт олий ўқув юрти талабалари учун ўқув-услубий қўлланма (ўзбек ва инглиз тилларида).Тошкент: 2016.