Преподаватель кафедры кафедры общественных наук ТМА

Рузиев Бобошер Усарович

Образование:

1999-2003 гг. – Каршинский государственный  университет   факультет истории(бакалавр)

2004-2006 гг. Национальный университет Узбекистана факультет истории (магистр)

Трудовая деятельность:

1999-2003 гг.–  студент Каршинского Государственного Универститета

2004-2006 гг.– магистрант исторического факультета национального университета Узбекистана

2005-2005 гг. – преподователь по истории в 9 – школе Юнусабадского района города Ташкента

2005-2013гг. – преподователь по истории в Учебно-Лечебном Комплексе медицинского колледжа Шайхантахурского района города Ташкента

2013- до сегодняшних дней – преподователь в кафедре общественных наук Ташкентской Медицинской Академии

Научная деятельность:

Основные направления научной деятельности:

История, национальная идея,Теория построения демократического общества в Узбекистане, Основы духовности.

Основные научные труды за последние 5 лет:

Статьи и тезисы:

  • ”Point ranking system:priority of innovative and traditional methods of control in the course of philosophy?.Талабаларнинг билим ва кўникмаларини баҳолаш усулларини такомиллаштириш тиббий кадрлар тайёрлаш тизимининг асосий омилидир Т.2014-йил. 119-121бетлар
  • “Гиёҳвандликка қарши курашнинг ҳуқуқий асослари”. Гиёҳвандлик аср вабоси. Т.2014 й.7-9 бетлар
  • “Буюк ипак йўли”. Гиёҳвандлик аср  вабоси. Т.2014 й. 56-58 бетлар
  • Тарихий онг фуқаролик жамияти қуришнинг муҳим омили. Замонавий ўзбек фалсафаси тараққиёт истиқболлари. Ўқув-услубий анжуман материалларининг тўплами.   Т .2015 й 21 январь. 160-162 бетлар
  • Маънавият тарихий онгнинг ўзаги сифатида. Глобаллашув ва миллий маънавий тараққиёт тенденциялари . Т.2015 й. 23 май 229- 230 бетлар
  • Миллий ғоя ва тарихий онг муштараклиги. Миллий ғоя тарғиботи технологиялар:назарий ва амалий масалалар.Т. 2015 й. 27 ноябр. 126-129 бетлар
  • Глобаллашув даврида соғлом авлод маънавиятини шакллантиришнинг муҳим омиллари . Глобаллашув жараёнлари ва маънавий таҳдидлар. Н.2016 йил . “ ” Б.137-140
  • Фуқаролик жамияти ривожида тарихий онг масласи. Фалсафа ва ижтимоий тараққиёт. Т.2016 йил. Б.522-524.
  • Баркамол авлодни шакллантиришнинг бош мезони // Фалсафа ва ижтимоий тараққиёт. Т.2016 йил. Б 524 ­-526
  • Мафкуравий иммунитетни шакллантиришда оиланинг ўрни . Ёшлар дунёқарашида диний экстремизм ва халқаро терроризмга қарши мафкуравий иммунитетни шакллантириш . Т.2016 йил. Б 424 ­-428 . Мафкуравий иммунитет терроризмга қарши кураш воситасидир.
  • ХШ-ХIV асрларда Ўрта осиёнинг этник таркиби. Гармонично развитое поколение –условия стабильного развития Республики Узбекистан .Т. 2016 йил. Б 312-214
  • Миллий маънавиятимиз ёшлар ва вояга етмаганларни диний экстремизм терроризм ва бошқа салбий омиллардан ҳимоя қилишда мухим асосдир. Ёшларни қўшимча касбга тайёрлашнинг ижтимоий маънавий асослари. А.2016 й Б.454-456
  • Ўзбекистонда кичик ва ўрта шаҳарларни ривожланти-ришнинг аҳамияти . Узлуксиз таълим тизимида баркамол авлодни тарбиялашнинг устувор вазифалари ва уларни амалга ошириш йўллари . Тошкент вил . 2017 йил 17 май .  108-109  бетлар
  • Ташқи савдо самарадорлигини ошириш йўллари . Узлуксиз таълим тизимида баркамол авлодни тарбиялашнинг устувор вазифалари ва уларни амалга ошириш йўллари . Тошкент вил . 2017 йил 17 май . 109-110 бетлар Оммавий маданиятнинг жамиятдаги ўрни
  • Ўрта Осиёда миллий-ҳудудий чегараланиш. Кадрлар тайёрлаш тизимида ўрта махсус, касб-ҳунар таълимининг ўрни ва аҳамияти . Т. 2017 йил июнь. 122-123 бетлар
  • Оиланинг маънавий баркамол инсон тарбиясидаги ўрни. Кадрлар тайёрлаш тизимида ўрта махсус, касб-ҳунар таълимининг ўрни ва аҳамияти . Т. 2017 йил июнь. 122-123 бетлар .