Доцент кафедры Общественных наук ТМА

Атамуратова Феруза Садуллаевна

Образование:

1991–1996 гг. – Училась в Ташкентском государственном университете, на историческом факультете (диплом с отличием 009738)

1996-2004 гг. – Училась в аспирантуре в Ташкентском государственном университете, на кафедре “Этнологии”.

2010 г. 12 апрель. – Защитила кандидатскую диссертацию, г. Ташкент (диплом кандидата философских наук 01 №012033).

2017 г. 12 ноябрь. – Получила ученое звание доцента по специальности социальная философия (диплом доцента 03 №007918).

Трудовая деятельность:

1991-1996 гг. – студентка Ташкентского государственного университета

1996-2004 гг. – аспирантка Ташкентского государственного университета

2005-2008 гг. – преподаватель кафедры Общественных наук №1 Ташкентской медицинской академии

2008-2014 гг. – старший преподаватель кафедры Общественных наук №1 Ташкентской медицинской академии

2016 г.-н.в. –    доцент кафедры Общественных наук Ташкентской медицинской академии

Научная деятельность:

12 апреля 2010 года защитила кандидатскую диссертацию на тему: «Этнокультурные процессы в узбекском менталитете в период независимости (социально-философский анализ)». Город Ташкент.

Основные направления практической деятельности:

Социальная философия.

 Основные направления научной деятельности:

Социальная философия.

 Статьи и тезисы:

  • Урф-одат, анъана ва қадриятларнинг менталитетда намоён бўлиш хусусиятлари//Фалсафа ва фанлар методологияси муаммолари.Омонулла Файзуллаев V илмий-назарий ўқишлари материаллари. – Тошкент, 2013. – Б. 182-184.
  • Миллий урф-одат, анъана ва қадриятларнинг миллий ғоя билан ўзаро уйғунлиги//Ғоялар ва инновацион тараққиёт. II илмий – назарий семинар материаллари. – Ургенч, 2013. – Б. 11-12.
  • Қадриятларнинг инсон ва жамият ҳаётидаги ўрни//Таълим тизимида ижтимоий -гуманитар фанлар. – Тошкент, 2013. №2.– Б.12-16.
  • Ибн-Сино қарашларида таълим-тарбия масалалари//Ибн Сино таълимоти фан тараққиётида VII халқаро Ибн Сино ўқишлари. – Бухоро, 2013. – Б. 34
  • Ислом динининг тарбиявий аҳамияти//Илм-фан ва таълим истиқлол пойдевори. Республика илмий- назарий семинар материаллари. Самарқанд -Тошкент, 2013. – Б. 134-135.
  • Ёшлар тарбиясида сиёсий маданиятнинг ўрни//Ахборот асрида ёшлар дунёқараши: назария ва амалиёт. Республика илмий-амалий анжуман материаллари тўплами. Тошкент, 2013. – Б. 131-133.
  • Глобаллашув жараёнида миллий тарбиянинг урни//Глобаллашув шароитида фалсафа ва миллий гоянинг долзарб масалалари мавзусидаги илмий амалий-семинар материаллари. Тошкент, 2014. – Б. 156-
  • Миллий кийимларнинг саломатлик билан богликлиги хакидаги баъзи мулохазалар// Тошкент Тиббиёт Академияси Ахборотномаси  № Тошкент, 2014 й. –  Б. 145-147.
  • Ижтимоий фанларни уқитишда ахборот – коммуникацион технологиялардан кенг фойдаланиш — таълим сифатини оширишнинг мухим омили//Тошкент Тиббиёт Академияси Тиббий. Таълимда янги ахборот коммуникацион технологиялар: ривожланиш истиболлари. X укув-услубий анжуман  материалларининг туплами.  Тошкент, 2015. –   Б. 73-76.
  • Миллатлараро тотувликни таъминлашда миллий маданий марказларнинг ўрни//Глобаллашув шароитида фалсафа ва миллий гоянинг долзарб муаммолари мавзуидаги мавзусидаги илмий- амалий семинар материаллари. Тошкент, 2015. – Б. 139-142.
  • Ота-онани эъзозлаш — маънавий кадрият сифатида//Глобаллашув ва миллий-маънавий тараккиёт тенденциялари. Республика илмий амалий анжуманидаги маърузалар туплами. Тошкент, 2015. – Б. 323-325.
  • Глобализация –  как оружие пропаганды для молодёжи//Глобаллашув ва миллий-маънавий тараккиёт тенденциялари. Республика илмий амалий анжуманидаги маърузалар туплами. Тошкент, 2015. –  Б. 27-28.
  • Ёшлар тарбиясида маънавиятнинг урни//Миллий ва умуминсоний маданиятлар уйгунлиги: назария ва амалиёт. Республика илмий-амалий конференция. Тошкент, 2015. – Б. 347-350.
  • Using a new educational technology “Effective Dialogue» on the subject of «Philosophy» as a means of organizing the educational process//Тошкент Тиббиёт Академияси Тиббий. Таълимда янги ахборот в коммуникацион технологиялар: ривожланиш истикболлари. XI укув-услубий анжуман материалларининг туплами.  – Тошкент, 2016. –  Б. 73-76 .
  • Маънавий етук, баркамол авлодни тарбиялашда миллий тарбиянинг ахамияти//Иктидорли талаба ва ёш олимлар. Илмий ишлар туплами. Тошкент, 2015. – Б. 86-88.
  • Роль образования в предотвращения информационных угроз//Глобаллашув жараёнлари ва ахборот асрида ёшлар ижтимоий-сиёсий фаоллигини оширишнинг маънавий-маърифий ва гоявий жихатлари. Республика илмий- амалий конференцияси илмий маколалар туплами. Тошкент, 18 май 2016 йил. – Б. 493-498.
  • Диалектика этнокультуры и национального менталитета//Материалы международно-практической конференции «Актуальные проблемы историко-культурного наследия Казахстана: прошлое, настоящее и будущее». 1 том. Алма-Ата 6 мая, 2016. – С.19-20.
  • Массовая культура как одно из проявлений глобализации общества//Глобаллашув жараёнлари, маънавий тахдидлар, ёшлар таълими ва тарбияси. Республика илмий-амалий конференцияси материаллари туплами (3 қисм). Навоий, 2016. – Б. 27-29.
  • Оила-тарбия учоги//Оила институти ва оила кадриятларининг ривожланиш истикболлари. Республика илмий-амалий анжумани. Тошкент, 19 май 2016. – Б. 75-78.
  • Этномаданият ва миллий менталитет уйгунлиги//Фалсафа ва ижтимоий тараккиёт. V- Республика илмий-амалий конференцияси. Тошкент, 1-2 июн 2016. – Б. 53-54.
  • Таълим тизимида ахборот технологияларининг урни//Международная научно-техническая конференция. Актуальные проблемы инновационных технологий в развитии химической, нефти-газовой и пищевой промышленности. Сборник трудов международной научно-технической конференции. Часть 2. Ташкент, 2016. – Б. 173-174.
  • Развитие и становление сестринского дела//ТТА ахборотномаси. — Тошкент, 2016. — №2. — Б. 144-146.
  • “Этномаданият” тушунчасининг фалсафий тахлили//УзМУ хабарлари. — Тошкент, — №1/5. — Б. 57-59  .
  • Духовного наследия великих мыслителей Востока и их вклад в медицину//ТТА ахборотномаси. — Тошкент, 2016. — №3. — Б. 171-172.
  • Using the student inniatsiv in open classes//Роль открытых уроков в повышении качества образования и пути оптимизации. Сборник материалов XII учебно-методической конференции. — Ташкент, 2017. — С. 88-89.
  • Таълим тизимида ахборот – коммуникацион технологиялари ахамиятининг ортиб бориши//Таълим ва фан интеграцияси – баркарор тараккиёт омили. Республика илмий-назарий конференция материаллари. 2016 йил 15-16 декабрь. — Тошкент-Самарканд, 2017. — Б. 156-158.
  • Doctor’s humanism//Topical issues in medicine. Materials of the 6th scientific-practical conference. Part II. 2017 11 April. Tashkent 2017. — P. 40.
  • The role of education in the prevention of information threats//Topical issues in medicine. Materials of the 6th scientific-practical conference. Part II. 2017 11 April. Tashkent 2017. — P. 41.
  • Key ethical issues in global health// Topical issues in medicine. Materials of the 6th scientific-practical conference. Part II. 2017 11 April. Tashkent 2017. — P. 53-54.
  • Национальные ценности и их роль в жизни человека и общества//IX Оразбаевские чтения. Современные методы и подходы в изучении историко-культурного наследия Казахстана и сопредельных стран. Международная научно-методическая конференция.28-29 апреля 2017 г. Часть I. — Алмата, 2017. С. — 296-298.
  • Миллий тарбиянинг мафкуравий тахдидларга қарши курашда, ёшлар иммунитетини шакллантиришдаги урни//Узбекистонда демократик хукукий давлат ва фукаролик жамиятини ривожлантиришнинг ижтимоий-сиёсий, фалсафий масалалари. Республика илмий-амалий конференцияси. — Тошкент, 2017. — Б. 352-354.
  • Глобализация – миры в столкновении//Ислом Каримов асарларида мамлакатимиз ёшлари хаётий позициясини шакллантириш ва таълим – тарбия масалалари. Республика илмий–амалий конференцияси. 2017 йил, 30 май. — Жиззах, 2017. — Б.140-142.
  • Ислом Каримовнинг миллий маънавиятимизни ривожлантиришдаги ўрни//Узбекистонда таълим, фан ва маданиятнинг модернизациясини таъминлашда Ислом Каримовнинг урни. Узбекистон Республикаси Биринчи Президенти Ислом Адбуганиевия Каримовнинг хотирасига багишланган Республика илмий–амалий конференцияси. — Тошкент, 2017. — Б.162-166.
  • Национальные ценности и их роль в жизни человека и общества//Методы науки. — Уфа, 2017. — №5. — С. 38-40.
  • Толерантность как главный приоритет национальной политики Узбекистана//Узбекистоннинг энг янги тарихи ўқитилишининг долзарб масалалари. Республика илмий-амалий конференцияси. 2017 йил, 15 апрель. — Тошкент, 2017. — Б. 75-76.
  • Миллий маънавий мерос анаъаналарини ривожлантиришда Ислом Каримовнинг урни//Узбекистонда таълим ва фан сохаси истикболларининг фалсафий масалалари. Республика илмий амалий конференция материаллари. Т., 2017 йил 8 июнь. — Б. 132-134.
  • Диалоговая технология как средство повышения эффективности и качества образовательного процесса//Актуальные Проблемы усовершенствования системы обеспечения качества системы образовательных учреждениях. Международная научно-практическая конференция. Ташкент, 5-7 сентября 2017 года. — С. 133-137.
  • Этномаданиятда содир булаётган эволюцион жараёнлар тахлили//Ижтимоий фикр 2017, №3. — Б. 113-119.

 Учебные и учебно-методические пособия:

  • Религиоведение. Учебно-методическое пособие.Ташкент, 2014. -72 стр.
  • Основы духовности. Учебно-методическое пособие. Ташкент. — 2013. — 56 стр.
  • Возникновение, сущность и учение Ислама. Учебно-методическое пособие. Ташкент, 2014. — 36 стр.
  • Учебно-методический комплекс по предмету «Правоведение». Учебно-методическое пособие.Ташкент. — 2014. — 300 стр.
  • Учебно-методический комплекс по предмету «Основы духовности и религиоведение». Учебно-методическое пособие.Ташкент, 2014. -598 стр.
  • Учебно-методический комплекс по предмету «Философия». Учебно-методическое пособие. — Ташкент, 2014. — 455 стр.
  • Независимость и формирование духовно совершенной личности. Ўқув-услубий қўлланма. Учебно-методическое пособие.Ташкент, 2014. — 25 стр.
  • Религиозный экстремизм, фундаментализм и международный терроризм. Учебно-методическое пособие. 2014. -24 стр.
  • Семейное законодательство в Республики Узбекистан. Учебно-методическое пособие. — 2014. — 25 стр.
  • Трудовое законодательство Республики Узбекистан. Учебно-методическое пособие. Ташкент. — 2014. — 20 стр.
  • Проблема сознания в философии. Учебно-методическое пособие. Ташкент, 2014. – 23 стр.
  • Основные проблемы биоэтики. Учебно-методическое пособие. Ташкент, 2014. — 24 стр.
  • Вопросы духовности в философской мысли народов Центральной Азии. Учебно-методическое пособие. — Ташкент, 2014. — 32 стр.
  • Философия. Учебно-методическое пособие. Ташкент, 2015. — 90 стр.
  • Составные части духовности и их взаимосвязь. Учебно-методическое пособие. Ташкент, 2015. — 14 стр.
  • Философия человека. Учебно-методическое пособие. Ташкент, 2015. — 16 стр.
  • Философия. Учебное пособие. Ташкент, 2016. — 170 стр.
  • Логика. Учебное пособие. Ташкент, 2016. — 70 стр.
  • Философия человека. Учебно-методическое пособие.Тошкент. — 2017. — 82 бет.
  • Познание. Научное познание. Учебно-методическое пособие.Тошкент. — 2017. — 93 бет.

Основы духовности. Учебное пособие. Ташкент. — 2017. — 142 стр.